wait please
شکیبا باشید
-->
ثبت نام کنید
ورود کاربر
تغذیه افقی کاغذ
پاسخ دیگری به این سوال دارید؟
جهت درج پاسخ، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.

تغذیه افقی کاغذ
یک چاپگر olivetti pr2 plus در شرکتی که کار می کنم هست که باید حتما کاغذ را به صورت عمودی به چاپگر داد تا درست چاپ کنه، درحالیکه فرم مورد نظر بصورت افقی طراحی شده و در زمان چاپ هم کاغذ A5 افقی انتخاب می گردد. هرچند در نهایت درست چاپ می کند ولی مدت زمان بیشتری لازم است تا کاغذ چاپ شود.
تعمیریار :

سلام دوست عزیز 

چاپگر کلا مانند یک رباط میباشد که هر دستوری که کامپیوتر به آن بدهد انجام میدهد و اختیاری از خودش ندارد . ممکن است درایور با دستگاه همخوانی نداشته باشد.

پیشنهاد میکنم دستگاه را خاموش کنید و کلید ST2 را نگه دارید و روشن کنید و یک برگ کاغذ داخل دستگاه قرار دهید و در قسمت امولیشن دستگاه ببینید چه مدل دستگاهی تعریف شده .

هر مدلی باشد باید شما هم همان مدل را در کامپیوتر نصب کنید تا دستگاه درست کار کند.

موفق باشید.

سایت تعمیریار با هدف آموزش ، عرضه قطعات یدکی مطمئن و تست شده با قیمت مناسب ، تبادل تجربیات  و کمک جهت تعمیر دستگاه های مختلف به افراد حرفه ای و همینطور افراد غیر حرفه ای  طراحی گردیده ولی با توجه به گستردگی دستگاه های مختلف و تنوع بسیار زیاد دستگاهها فعلا با ارائه خدمت جهت تعمیر چاپگر و فکس که تجربه نسبتا خوبی در این زمینه داریم کارمان را شروع میکنیم .

با پیدا کردن نواقص کارهایمان با راهنمایی و کمک شما عزیزان بزودی در تمامی زمینه ها به شما خدمت رسانی خواهیم کرد.

لطفا در مورد هر دستگاهی که برایتان مشکل پیش آمده طرح سوال بفرمائید تا با پیدا کردن راه حل مورد نظر با شما و دیگر عزیزان تبادل تجربه نماییم و این تبادل تجربه بمانند آرشیو دائمی در سایت برای استفاده عموم باقی بماند.

از کلیه عزیزانی که راه رفع خرابی را از روشهای دیگری تجربه کرده اند نیز خواهشمندیم تجربه اشان را در زیر هر سوال برای ما بفرستند تا برای کمک به دیگران در زیر همان سوال درج شود.

با تشکر و سپاس تعمیریار

تماس با ما

دفتر مرکزی: تهران، خیابان مطهری ، خیابان مغتح ، کوچه بخشی موقر ، پلاک 40 ، واحد 1  کدپستی: 1514836413. تلفن: 88316971-021 نمابر: 88312380-021. آدرس پست الکترونیک:  info@tamiryar.ir

نماد اعتماد الکترونیکی فروشکاه اینترنتی تعمیریار
© تمامی حقوق برای تعمیر یار محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت فروشگاهی داتک
شکیبا باشید ...